09 november 2012

Champagneprovning

Ikväll har jag och mina kollegor varit på Champagneprovning på Spritmuseum i Galärskjulen 
på Djurgården i Stockholm. Det blev en väldigt intressant och inspirerande kväll. En härlig 
upplevelse och något som jag verkligen kan rekommendera. Ett stort tack till Nadja som tog
oss med på en helt fantastisk resa i Champagnens historia, med alla sinnen, dofter och smaker.
Champagne Taittinger
Kvällen avslutades med middag på Villa Godthem med mina härliga kollegor.
Maten var helt fantastisk och det godaste jag ätit på länge. En mycket lyckad kväll!

PLANKSTEK MENY 2

Toast Pelle Janzon
tunt skivad oxfilé med löjrom, äggula och rödlök
tillskriven operasångaren Per Janzon

Plankstek – Vätternröding
serveras med citrongurka, forellrom och pepparrot

Chokladfondant
serveras med romtopf och grädde

Kram 
               Nona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar