09 augusti 2012

Snackis på jobbet idag om min rosa outfit

Mest utmärkande idag är mina rosa blommiga kängor. De är lite speciella och jag inte har bestämt mig för om de är fula eller snygga, men efter lite diskunioner vi kom fram till att de är ganska coola!

Kängorna som påminner lite om Converce i modellen har höga skaft med tryckknappar istället för snörning. Jag hittade dem helt nya och oanvända på ett loppis för 50 kr och dessutom i min storlek, så jag tänkte att det måste vara meningen att jag ska ha dem. Ett riktigt kul loppisfynd!
De tar lite tid att ta på sig för det är många knappar att knäppa, så jag blev lite sen till jobbet och 
det är väl därför som jag inte använder dem så ofta. Jag har inte sett någon annan som har mina kängor så de känns ganska unika.
Till kängorna så hade jag min rosa folklore tunika från KappAhl och till det några av mina 
egen designade smycken. Örhängen av rosa bling bling bollar med Rhinestones och 
armband av flätat läderband i rosa metallic. En mycket rosa torsdag blev det alltså idag!
Kram 
           Nona
Källa tunika KappAhl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar