10 juli 2012

Flora the Garden by Gucci

Flora the Garden by Gucci Gracious Tuberose
Flora the Garden by Gucci Gorgeous Gardenia
Flora the Garden by Gucci Glamorous Magnolia
I maj 2012 kom det 3 nya underbara dofter från Flora by Gucci. Jag valde
mellan Georgeus Gardinia och Glamorous Magnolia. Det var inget lätt val för
båda två doftar underbart men till slut så bestämde jag mig för den rosa doften
med Georgeous Gardenia. När jag fyllde år så fick jag Glamorous Magnolia
i den ljusblå flaskan av min underbara lillasyster, så nu har jag båda dofterna.
Nu får jag se vilken doft som kommer att bli min favorit i sommar?

Kram 
           Nona

2012/04/abbey-lee-kershaw-gucci-flora-garden

Season: Spring Summer 2012
Model: Abbey Lee Kershaw
Photographer: Sølve Sundsbø
Website: www.gucci.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar