17 juli 2012

Mina nya väskor

Har varit på en väldigt rolig dagskryssning till Mariehamn. Vädret var inte riktigt på vår sida så det blev inget njuta på soldäck. Det blev istället en massa rolig shopping i Taxfree. Eftersom jag redan har tre nya parfymer så hoppade jag över parfym och sminkavdelningen den här gången. Jag var helt inställd på att köpa ett par nya Converse i någon rolig färg, men jag är mycket besviken på urvalet av skostorlekar. Vem har storlek 44 i skor? Så det blev inga nya skor men två urtjusiga "handväskor". Jag köpte Vernissage med rosé och vitt vin, det kommer att bli kul att servera vin från dem. De är så snygga och jag har hört att det ska smaka riktigt bra också! Sen så fanns det några söta Guess väskor, men jag hade velat haft en lite större väska så de fick stanna kvar på båten den här gången :)


Kram 
                Nona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar