21 juli 2012

Lördag och namnsdagsfika

Lördagen började med bakluckeloppis på Täby galopp och det var tur att jag inte hittade något som jag ville ha. Jag har så mycket saker hemma att jag skulle behöva åka och sälja istället för att köpa men så fort jag kan åka så regnar det. Jag köpte bara jordgubbar, en söt mango och gula bönor.

Nu när det finns så mycket goda jordgubbar så har jag passat på att baka fantastiskt goda cupcakes med jordgubbar och vit choklad dekorerade med jordgubbsfrosting, hjärtströssel och jordgubbar. De blev perfekta att ge bort i namnsdagspressent när jag var bjuden på middag.

Idag kunde vi sitta ute och äta grillade kycklingspett, sallad och goda såser till middag och den godaste desserten jag ätit på länge. Ibland är det enklaste det bästa, grekisk yoghurt med sommarens frukter och bär toppad med flytande honung. Fräscht och så underbart gott! Mums!
 

Kram 
                Nona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar