21 juli 2012

Tjejmiddag

Nu har jag jobbat första veckan efter semestern och avslutade fredagen med en härlig tjejmiddag. Tanken var att vi skulle grilla och sitta ute och mysa på terrassen nu när värmen har kommit tillbaka, men när vi höll på att grilla så började det åska och regna. Det var bara att flytta in och äta inne istället och med en massa tända ljus så blev det riktigt mysigt ändå. Men en kväll med fantastiskt god mat och härligt sällskap blir nog alltid lyckad även om det inte blev som det var tänkt från början.
Mina nybakade cupcakes och whoopies med 
jordgubbsglasyr till dessert avslutade middagen.
Jag fick en väldigt rolig present som passade mig perfekt, en smyckesats med
flera olika makramé armband. Jag har ju tänkt att jag ska testa att göra smycken
med makramé i sommar så nu har jag något att träna på. Det ska bli jättekul!
Hur kan det komma sig att alla tjejer samlades i badrummet och går igenom
och testar alla ögonskuggor, nästa gång kanske jag ska ha sminkparty istället? :)

Tack tjejer för att ni gjorde kvällen till något som jag kommer att minnas med glädje!

Kram 
                Nona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar